Yohio börjar en "mini signeringsturne" imorgon! Då signerar & uppträder i Väsby Centrum i upplands väsby! 
Här är hela (för i helgen iallafall):
 
Tords 28/11 Sthlm Upplands Väsby centrum kl 20.15
Uppträdande samt signering Dvd,Bok,Parfym,Cd

Fred 29/11 Sthlm Bengans Drottninggatan 20 kl 16.30
Endast signering DVD,Bok,Cd

Lörd 30/11 Sandviken city kl 13.00
Uppträdande samt signering Dvd,Bok, Parfym,Cd

Sönd 1/12 Torp Uddevalla kl 13.00
Uppträdande samt signering Dvd,Bok,Parfym, Cd

Sönd 1/12 Göteborg Nordstan kl 16.00
Endast signering Dvd,Bok,Cd I samarbete med Åhlens.
 
/W
 
 

5 kommentarer

ebba älskar yohio

27 Apr 2014 10:30

å såg in alla ni yohio fan att yohio var med i idol och sjöng you ,re the one yohar en son begåvning så att man måste sitta 3 meter i från tv eller hur visst är yohio söt med sin ögon som glittrar i lampans skiner sen eeller hur

[email protected]

13 Nov 2014 20:14

Å my sweet vad du är söt yohio jag har aldrig i hela mitt liv nån sötare kille än du yohio så jag vill bara säja att du är den. Bästa killen i värden och jag tror på att med hopp fulla hjärtan så kommer du vina melodifestivalen 2015 yohio. Och det är det jag hoppas på yohio så va rÄdd om dig och luna Så ses vi nästa Du har en spelning yohio så som sakt ja jag har ingenting mer o säja yohio till dig yohio men jag önskar dig en trevlig morgon i morgon och en trevlig dag

[email protected]

13 Nov 2014 20:14

Å my sweet vad du är söt yohio jag har aldrig i hela mitt liv nån sötare kille än du yohio så jag vill bara säja att du är den. Bästa killen i värden och jag tror på att med hopp fulla hjärtan så kommer du vina melodifestivalen 2015 yohio. Och det är det jag hoppas på yohio så va rÄdd om dig och luna Så ses vi nästa Du har en spelning yohio så som sakt ja jag har ingenting mer o säja yohio till dig yohio men jag önskar dig en trevlig morgon i morgon och en trevlig dag

[email protected]

13 Nov 2014 20:14

Å my sweet vad du är söt yohio jag har aldrig i hela mitt liv nån sötare kille än du yohio så jag vill bara säja att du är den. Bästa killen i värden och jag tror på att med hopp fulla hjärtan så kommer du vina melodifestivalen 2015 yohio. Och det är det jag hoppas på yohio så va rÄdd om dig och luna Så ses vi nästa Du har en spelning yohio så som sakt ja jag har ingenting mer o säja yohio till dig yohio men jag önskar dig en trevlig morgon i morgon och en trevlig dag

[email protected]

13 Nov 2014 20:34

Hejsan yohio jag ebba älskar dig jätte mycket så jag vill skriva en text som visa att jag älskar dig sjukt mycket och att du får mitt liv att gå som vanligt yohio och jag vill bara att du ska veta att jag ebba älskar dom bilder du lägger upp yohio så jag vill bara vissa att om jag får krama dig yohio så lovar jag att säja did en sak som är sann och det man tror på får man tro på men det finns ingen lag på att jag inte får älska did yohio så jag älskar ditt band seremedy. Och dig för jag ska tala sanningen för did yohio jag har aldrig älskat någon annan än dig yohio och så är du den som får mig minnas mina drömmar yohio och varje gång jag ser ditt underbara leende dör jag inom mig yohio och jag får frispel nu yohio men jag vill faktist ge dig all min kärlek till dig yohio så men jag har en svag aning om att jag kan göra det yohio för min kompis är helt sajko i dig yohio , men jag har ett hjärta av guld som du yohio.

Kommentera

Publiceras ej