Jag gjorde så att jag raderade alla mina tidigare inlägg och börjar om ordentligt!
 
Det som händer just nu är:
 
BtB turnefinal i stockholm, Annexet nu på Lördag den 5/10, Det kommer bli grymt, den japanska superstjärnan Gackt kommer! Har du inte köpt biljetter än, gör det HÄR 
Yohio är med i TV programmet "alla tiders hits" Lördagen den 12 oktober, kl 20.00 på SVT 1!
Den 25 oktober uppträder Yohio på ungdomsfestivalen i Askersund, info om det HÄR
Yohio släpper bok! Förboka den HÄR
 
Om ni undrar något, lämna en kommentar!
 
/W (yohiofanz @ instagram)
 
 
 
 

7 kommentarer

Joa

30 Sep 2013 20:13

Vad fin den blev din blogg :-)!!

Svar: Tack så mycket!
YOHIOFANZ

Maja

02 Oct 2013 21:07

Jättefin<3

Svar: Tack!!!
YOHIOFANZ

sara

21 Dec 2013 11:47

Jag tycker
att dina kläder är fina

sara

21 Dec 2013 11:47

Jag tycker
att dina kläder är fina

sara

21 Dec 2013 12:45

vad fin blogg

sara

21 Dec 2013 13:16

du är jätte söt yohio

fyrklöver11

26 Apr 2014 18:28

så himla söt yohio här eller hur vist ära söt med solglasögon på som med utan eller vad säjer ni som älskar yohio lika mycket som jag älskar honom inom mig så älskar jag yohio jätte mycket så han är mitt liv men han är så upptagen hela tiden så att jag skriver brev till honom i stället för att prata i telefon eller i mobilen i stället så sickar jag brev till yohio genom nätet det är bättre e att slösa pengar och tid på det så jag skriver genom nätet till yohio som jag verkligen älskar i hela mitt liv kommer jag att älska yohio som alla hans fans i Sundsvall och i Stockholm

Kommentera

Publiceras ej